Online Tai Chi és Chi Kung

"Hogy állandóan boldog lehess, folyton változnod kell." Konfuciusz

Tai Chi - Chi Kung

  • Harcművészet
  • Mozgás
  • Egészség
  • Önmegvalósítás
  • Egyensúly
  • Légzés
  • Harmónia

Ismerd meg, hogy mit tud tenni Érted, és Te mit tudsz tenni Magadért, ha a Tai Chi-t és a Chi Kung-ot választod.

Tévhit, hogy az egészséged a genetikán múlik. 10% nem több, minden más az életmódunkból fakad. Abból, ahogy táplálkozunk, ahogy a testünkkel és a lelkünkkel foglalkozunk, ahogy megküzdünk a napi stresszel.

A mai világban letérni az egészség útjáról pedig nem nehéz. Gyorsan élünk, nincs időnk semmire. Nem figyeljük a testünk jelzéseit sem. Pedig a test szól hozzánk, kiabál, jót akar nekünk, értünk van. Aztán megtörténik a baj. Jönnek a különféle krónikus megbetegedések. Mit teszünk? Elmegyünk az orvoshoz, aki majd felírja az orvosságot, ami szépen elnyomja azt a tünetet ami oly zavaró az életünkben. Ha nincs tünet, nincs baj, élhetjük tovább a rohanó életünket. Ismerős? Egy ponton túl vannak akik próbálnak kiszállni a mókuskerékből. Belátják az életmód-betegség kézenfekvő összefüggését.

Belekezdeni valami újba, legyen szó mozgásról, diétáról, netalán életmód váltásról, mindig valamilyen belső motiváció, késztetés eredménye. Ez lehet egy betegség, fájdalom, talán nem érezzük már olyan jól magunkat a bőrünkben, és tudjuk, hogy valamit tenni kéne. Jön tehát az elhatározás. De mibe is kezdjünk. Nehéz eligazodni a különféle tornák, diéták, egészségprogramok özönében.

A mostani helyzet pedig változásra kényszerít mindenkit!

Fel kell adnod az eddigi szokásaidat, alkalmazkodnod kell a külső körülményekhez.

Ha ezt nem teszed, az élet fog rákényszeríteni a változásra a maga módján. Nem úgy, ahogy Te szeretnéd, hanem fájdalmas módon. Az élet pedig a legnagyobb tanítómester, mert mindig azt a leckét adja fel, amire szükséged van. A kérdés, hogy veszed-e időben a jeleket? Hogy tudod-e mi is a feladatot itt és most, ebben a világban.


Az én utam az, hogy támogassalak abban, hogy változz, hogy megtaláld magadban azokat az energiákat, amik jobbá, boldogabbá tehetik az életedet.

Ez az út a Tai Chi útja


Tanulj Online Tai Chi-t és Chi Kung-ot, és kezd el a változást!

  • Tai Chi alapozó, rávezető gyakorlatok, kezdő formák tanulása érthetően, lépésről lépésre.
  • Élő, online Chi  Kung és Tai Chi edzések hétről-hétre
  • Chi Kung gyakorlatok az egészség és a harmónia érdekében.
  • Magyarázatokkal és gyakorlatokkal

A videókat elérhetősége:

Egy zárt Facebook csoportban:

A honlapomon, regisztrációt követően az alábbi linken, YouTube videók formájában:

A hozzáférés feltételei:

Az online torna csoportban található videókhoz és a honlapomon található videótárhoz napi 165 Ft- ért azaz havi 5.000 Ft-ért férhetsz hozzá. 30 napos korlátlan hozzáférést fogok biztosítani a videókhoz a díj befizetőinek. A havi hozzáférést itt tudod megrendelni, a webáruházamon keresztül.

Az alábbi videók közül válogathatsz jelenleg:

☯️ Gerinctorna☯️ 8 brokáttekercs gyakorlatok☯️ Immunerősítő gyakorlatsor☯️ Öt elemes gyakorlatok - Fa elem (Máj-Epehólyag)☯️ Yi Jin Jing gyakorlatsor☯️ Fa/Föld állás, energiagyűjtő gyakorlatok☯️ Tai Chi alapgyakorlatok ☯️ Tai Chi kis forma☯️ Tai Chi 24-es forma lépésről-lépésre ☯️ A Tai Chi alapelvei sorozat első öt része☯️ ÉLŐ edzésvideók☯️ Öt elemes gyakorlatok - Tűz elem (Szív-Vékonybél)☯️ Térdtorna☯️ Bemelegítő gyakorlatsor ☯️ Öt elemes gyakorlatok - Föld elem (Gyomor-Lép-Hasnyálmirigy) ☯️ Öt elemes gyakorlatok - Fém elem (Tüdő-Vastagbél) ☯️ Öt elemes gyakorlatok - Víz elem (Vese-Hólyag)

Folyamatosan, hétről-hétre bővül az anyag

Egy kis bemutató


A Tai Chi és a Chi Kung élettani hatásai:

  • immunrendszer erősítése (védelem a betegségekkel szemben)
  • erősítés testi szinten (növeli az izomerőt, az izmok hajlékonyságát, az ízületek mozgékonyságát)
  • beindítja a szervezet öngyógyító mechanizmusait
  • az öregedési folyamatok késleltetése
  • pozitív pszichés és mentális hatások (érzelmek befolyásolása, endorfinok termelődése)
  • keringésjavító hatás (érelmeszesedés, vérrögképződés veszélyének csökkentése)
  • légzőrendszeri hatás (javul a tüdő vérellátása, nő a légzés mélysége, erősödnek a légzőizmok)
  • idegrendszeri hatás (segít a harmonikus közérzet kialakításában)
  • emésztőrendszer működésének javítása (belső masszázs, bélmozgás serkentése, felszívódás javítása)
  • nagyban javítja a mozgáskoordinációt
  • harmonizálja a hormonrendszer működését
  • segít a betegségek utáni rehabilitációban

Milyen konkrét betegségek, tünetek esetén tudnak segíteni ezek a ősi kínai tornák? (zárójelbe írom, hogy ☑️, amilyen betegek nálam is előfordultak) A csoportjaimat pedig rendszeresen látogatják orvosok, egészségügyi dolgozók is.

  • Sclerosis multiplex ☑️
  • Daganatos megbetegedéseket követő rehabilitáció ☑️
  • Stroke ☑️
  • Sokizületi gyulladás ☑️
  • Szív és érrendszeri panaszok ☑️
  • Cukorbetegség ☑️
  • Demencia, Parkinson kór ☑️
  • Csontritkulás ☑️
  • Stresszes, befeszült állapot ☑️
  • Mozgásszervi panaszok ☑️
  • Gerincpanaszok, tartásproblémák ☑️
  • COPD ☑️
  • Túlsúly, metabolikus szindróma ☑️
  • Asztma, allergia ☑️

Ahány betegség, annyi válasz! Minden betegségnek megvan a természetes gyógymódja! A mozgás pedig a gyógyulás/gyógyítás része! 

Feltöltöttem a Videótárba a Chi Kung Kisokost! Megtudhatod belőle, hogy milyen betegség, panasz, tüntet esetén milyen gyakorlatot javasolok.Azt gondoltam, hogy a legfontosabb civilizációs betegségekkel kezdek, így az alábbi fejezetek állnak a rendelkezésedre: 

  • Szív és érrendszeri betegségek 
  • Stresszes állapot, idegesség, álmatlanság 
  • Edzési javaslatok tünetmentes állapotban 
  • Mozgásszervi, ízületi panaszok 
  • Cukorbetegség, inzulinrezisztencia 
  • Emésztési problémák.

A Kisokos természetesen folyamatosan bővül majd. 

Tedd meg az első lépést az egészséged felé!

Néhány vélemény

Cecília

"Nagyon jólesett a mai három gyakorlat (is), köszönöm! "

Ildikó

"tanulom és élvezem ezt a mozgásformát, amit jó szívvel ajánlok mindenki figyelmébe."

Viktória

"Szuper volt!"

Erika

"Az eddig rendelkezésre álló videók nagyon hasznosak, és amennyire tudom, gyakorlom őket. "

Erika

"Köszönöm, finom volt!"

Ági

"Pár nap csúszással tudtam csak elkezdeni a videókat. Nagyon tetszenek a gyakorlatok, pont ezekre van most szükségem.Gratulálok és nagyon szépen köszönöm!! "

Katalin

"Nagyon tetszik ez a nyugodt és harmonikus mozgás. Egészségügyi okok miatt is kipróbálnám. Soha nem foglalkoztam még ezzel és szeretném kipróbálni gyakorlatban."

Erika

"Szeretném ezt az utat én is bejárni és hálás vagyok hogy egy ingyenes belenézést teszel ehhez lehetővé. Nézelődök a neten és tényleg rengeteg út van, sok irányzat. Hasznosakat írtál.Köszönöm szépen! Minden jót Neked! ."